جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
ترافیک

حوزه/ سرهنگ مومنی گفت: با توجه به برگزاری باشکوه نماز جمعه در مصلی تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در معابر پیرامونی این محل از ابتدای صبح امروز به مرحله اجرا درآمد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرهنگ مومنی بیان داشت: در حال حاضر از شمال محدوده مصلی بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده کردستان به سمت شرق، ممنوعیت تردد داریم.

وی گفت: شهروندانی که در محدوده شهید حکیم و شهید سلیمانی در حال تردد هستند می‌توانند از بزرگراه کردستان شمال وارد بزرگراه شهید همت به سمت شرق شده و به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین شهروندانی که در این محدوده حضور دارند می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ گلگشت و حکمت صدرا در ضلع شمال مصلی ورودی آن در بزرگراه شهید همت می‌باشد پارک نمایند.

وی ادامه داد: همچنین در ضلع شرق مصلی ممنوعیت تردد در خیابان شهید بهشتی تقاطع شریعتی به سمت مصلی وجود دارد، که شهروندان می‌توانند خودروهای خود را در خیابان شریعتی و خیابان‌های عمود بر این خیابان به صورت مورب پارک نمایند و با ون هایی که در این محدوده پیش بینی شده است خود را به محدوده مصلی برسانند.

سرهنگ مومنی گفت: در ضلع جنوب مصلی خیابان شهید مطهری تردد فعلاً آزاد می‌باشد ولی از خیابان شهید مطهری به سمت شمال و به سمت مصلی ممنوعیت تردد وجود دارد.

وی اظهار داشت:در ضلع شمال میدان هفت تیر بزرگراه مدرس مسیر جنوب شمال، ممنوعیت تردد اعمال شده است که شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین شهید همت و خیابان‌های موازی بزرگراه شهید مدرس خیابان قائم مقام و خیابان میرزای شیرازی خیابان ولیعصر عجل الله استفاده و تردد نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ توصیه داشت : نمازگزاران عزیزی که قصد حضور در مصلی را دارند تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند، هفت ایستگاه مترو در اطراف مصلی برای تردد نمازگزاران پیش بینی شده است شهروندان می‌توانند از طریق مترو خود را به مصلای تهران برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha